Wednesday 4 May 2011

BeCoz His Name Is Muhammad Fahmi Bin Roslan

Alo alo alo....ada baekkkkk kah anda semua....????
Skang ni sgt2 busy la dgn stady & keje2 yg mereban teben sana sini....So nk update tu kadang kala takes time....
Ade bnyk entry aku nk post cuma masa x mengizinkan.....

Ok seperti yg diketahui melalui tajuk....
Nah Rasakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....







Hohohoho...Entry kali ni tuk si dia ni lmbat sehari skit coz busy la x smpat nk update....Tp atlis aku try se harder yg mgkin kan...Good Job Adil....nyiahahahahaha

Nama dia ni Muhammad Fahmi Bin Roslan...Dilahirkan pada tarikh semalam iaitu 3 Mei 1987...So kira sndri bape Umo dia ok......
Dia ni salah sorg kawan baek aku since skola menengah lagi....Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Yussuf Batu Gajah....Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....Terbaekkkkkkkkkk....
& kami panggil dia Fahmi @ Ami saje.....


Fahmi ni aku kenal & penah nmpak muka since darjah satu lg....cuma mula rapat since Form 3...Aku la yg telah selamatkan dia dari keseorangan & kesepian di Batu Gajah tatkala kawan2 lain pergi berjuang menuntut ilmu....Hebat dak hebat dak...???.....Nyiahahahahahhahahahha


Fahmi ni bagi aku sorg yg kind hearted...Baek hati dow dia ni....Juga mempunyai semangat setia kawan yg tinggi....Selalu menolong kawan2 dalam kesusahan selagi apa daya yg dia ada.....
Fahmi ni juga seorang yg agak pemalu namun apabila kite mulakan nk sembang2 dia Ekceli ok je...Peramah, Sopan  & santun....Itulah Fahmi.....
Namun satu je Fahmi ni ego dia ni agak tinggi skit...Harammmm betoiiii...Nyiahahahhaaa...


Dia ni dulu serius shit sorg Playboy dow....Ntah bape bnyk gadis yg telah ber couple dgn dia aku pon xtau..Kalo da clash, pastu ade je pengganti nye....Bese la org hensem sape yg xnak kan...tp skang dia da bertaubat dah...Nyiahahahahhahaa


Aku kalo cuti slalu la lepak2 dgn Fahmi...Slalu gak la pi jimba2 HuHa HuHa kat Ipoh sana...But mostly area Batu Gajah jela coz dia ni susah skit nk kuar malam...Bese la anak Mak Abah....Nyiahahahahaha....
Tp yg kadang kala SyiOokk nye kuar dgn Fahmi ni dia slalu gak la blnja aku makan minum serta pengangkutan...Terbaekkkkkkkkkkkkkkkk...Makaseh Fahmi.....


Dia dulu smbung Form 6 kat skoOla kiteorg 2 la...Then further stady kat Masterskill KL sana...tp di sponsor oleh JPA kalo x silap aku.....Dia amik kos farmasi....Pasni leh la aku mnta Obat dari kamu secara percuma ye dak Fahmi....Nyiahahahahhahaa.....


Dan skang ni dia da keje kat hospital Teluk Intan sana....dalam bahagian Farmasi gak rasenye....So since dia da keje aku pon jarang la jmpe..Yela org keja & org blaja masa luang nye beda...Nggak sama dong....


Bak kata aku kat atas slalu gak la pi rmh Fahmi ni lepak2 smbil menikmati udara segar berdepan dengan Pasar Awam Batu Gajah tu.....Nyiahahahhaaha....


Namun tak dilupakan almost tiap2 tahun kami geng2 sume pi beraya kat rumah dia....& yg terbaru pi beraya kat rumah baru dia....Wow besaqqqqqq rumah dia tuu.....Tp kena set time betoi2 sbb mereka satu family kerap balik kmpung so kena ade masa yg betoi2 sesuaiiiiiiiiiii.....


Mak dia pon slalu masak sedap2 tuk kami sume... Nasi Ayam la, Bihun Sup la, Laksa la, Nasi Tomato Ayam Masak Merah la dan banyakkkkkkkkkkkkkkkk lagi.....Dan sume nye sedap2....Terima kasih Makcikk....Serius shit sedap dow sbb bagi aku ni xde la memilih makanan sgt sebab bersyukur dengan rezki Allah....Baguih dak Baguih dak....Nyiahahahahahahaahahha


Tu saja tuk kali ni....& seperti biasa doa aku tuk kamu adalah moga murah2 la rezki tu sbb nnti leh blnja aku bnyak2...Pnjang Umo & sihat sntiasa...(pelik la kalo org keje spital ni sakit plak kan)....& cepat2 kawen ok dengan buah hati kamu tu...Haishhhh da sangap teroOkkk a aku tngok....hehehehehe.....Great to have U as my best fren....




Till Then
Terima Kaseh Malaysia....!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment