Tuesday 22 March 2011

BeCoz His Name Is Muhammad Akmal Bin Haji Zulkafli

Salam sume....apa kabar...???....well great if you'll fine as well as me.... :-)


Kali ni saya ingin mengutarakan ayat2 skema & sopan kerna ade sorang hamba Allah kririk mengatakan saya syioOk sndri & blog merapu....Huhuhuhu (saje wat sedih tp peduli hapa aku)....nyiahahahaha....


Ok la...seperti tajuk kat atas...yg kite semua tahu ia merupakan story aku tentang insan sekeliling aku tatkala tiba buffday mereka.....


Dan orang kedua yg menerima anugerah ini adalah my lovely adik laki iaitu Muhammad Akmal Bin Haji Zulkafli...


Nah rasakan sedikit preview gambar beliau...




Story skit pasal dia....skang dia blajo kat USM penang....amik kos Architecture ape ntah....aku pon xpasti...pnjang sangatttt....tp bagi aku power gak la kos dia 2......Baru sem 2 je....


Lahir tahun 22 Mac 1990 so umo nya skang ialah 21 tahun laaaa....So dah leh mengundi...nyiahahahahah


Dia dulu from STPM...masa dulu aku perlekeh sbb dia dak STPM tp at last dia lagi hebat sebab masuk USM beb....Ingat senang2 ke nk masuk USM 2....Tahniah Bro.... :-)


Dia gak  antara adik bradek aku yg 3 org yg paling keras kepala skali....hehehe....Pastu senyappppppppp macam org bisu...tp dia dgn kawan2 dia aku xtau la.....


 Tp dia yg baguih nye leh berdikari sndri.....kalo cuti pi cari keja nk cari duit poket.....kira nye leh campak mana2 hidup la....Yg dulu nye sorg budak yg sangat2 pemalu & mentah....Tp sekarang x lagi..... :-)


Tu jela kot aku nk citer pasal adik aku sorg ni....xmau citer lebey2 kang kena marah plak dgn dia sbb citer bukan2....padahal bnyak lagi bnda nk citer....nyiahahahahaha.....


Doa aku yg terbaekk tuk dia ialah smoga dia berjaya dunia akhirat & sntiasa diberkati Allah & mak abah....Smoga dia sukses dalam stady nya & mnjadi org yg berguna pada family & masyarakat kelak....




I love YouMuhammad Akmal Bin Haji Zulkafli... ;-)




Till then....Terima Kasih....

No comments:

Post a Comment