Thursday 17 March 2011

PhotoshoOt - Iera & Etun

WaLLaaaaaaaa......pa kapaaaaaaaaaaaaa...??? 
...ada baekk ka...???...
Ok la malas nk ckp bnyk2 la....nk ckp skit je....nyiahahahaha.....   (sat lg berjela jela gak).....


Ni ialah fotoshoot pertama skali aku wat smenjak menjadi GamBarGrapeR amatur ni.....nyiahahahhaa...
So fist time ni x power lg dow nk amik pic model....susah kot nk amik pic org....nk suh diaorg senyum la...ketawa la...posing mauutttt la....penatttttttttttttttttttt.....


Lain la kali amik alam smulajadi....mudah & kerjasama yg diberikan TipTop....yela xkan korg nk suh batu senyummmmm, nk suh langit posinggg.....dgn mudah diaorg akan pikir korg GilLLoooo ko apo.....nyiahahahaaha


Tp Iera  Etun ni korg jgn deny la....baguih punya model...seriusly mang Superbbbbbb....


Dan aku sgt2 thanx kaseh kpd cekgu aku encek Syahrir yg coolllll....dia la yg ajak saya Outing kali pertama ni walau baru ja kenal & menjadi sifu....tunjuk ajar ku sifuuuu.....nyiahahahahaha


Soooo....Nah Rasakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn gambar2 yg aku telah amik....










Toooooo dia aihhhhh.....gaya sorg sifuuu....
ni la the back side of Encik Syahrir....nk tngok muka lain masa ya....nyiahahahaha


Ok gua rase 2 je la....xmau bebel bnyak kali ni....
Loya tekak nk menulis....nyiahahahah....

Till then....Namasteyyy....

No comments:

Post a Comment