Tuesday 15 March 2011

StereoType...Kerna Itu Bukan Saya...

Salam kpd sume....apa kaba...???...ada baguih ka...???
adakah anda sihat seperti saya yg sihat sangat2 ni...nyiahahahaha....bukan gemok tp berisi je....nyiahahahaha


Ntah awal pagi td tetiba trfikir trus nk post apa yg aku rase & apa yg aku telah lakukan sesuatu yg sume org kadang2 takut nk lakukan perubahan tu....bukan kadang2 la ade je juga yg mmang xmau brubah pon....dr kecik smpai beso....sama jeeeee....bosannnnnnnnn....


Ia adalah berkaitan dgn Rambutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.....di kepala hotak saya ni....yang hitam & menawan bergetahhhhh....nyiahahahaha


kalo korg nk tau...aku sorg yg suka wat rambut yg gila2  kadang2 x terfikir di benak ati kamu sume wahai manusia...(tp ade je wat lg extreme kot dr aku)....tp wat gila2 tu kadang2 jela...cuma aku jenis org yg tak suka asyik style rmbut sama je...kadang pnjang...kadang pendek...kadang leper....kadang tegak...(tegak..??...)...kadang skema, kadang mohawk, kadang punk, kadang skin head & kadang2 kala....


Ini kerna sperti tajuk di atas...aku bukan jenis org yg stereotype sbb aku ni fleksibel....& boleh berubah mengikut kehendak & kemahuan alam...nyiahahahaha


Aku sgt benci kpd insan yg suka suki mak bapak datok nenek kebayan diorg je nk kutuk2 ape yg aku wat kat rmbut aku....
Squezzz me...aku pi potong rmbut satu sen halal jadi pon x guna duit kamu sume ok....So nk bising2 pehal...
Kalo x suka just Shut Up & Drive....nyiahahahaha


Mak bapak aku pon xpenah nk sound2 aku sbb diorg tau anak2 diorg ni g ptong memotong @ beli harta bnda sume duit sndri...sbb mak bapak aku tau aku ni ade duit kerna aku ni  belajoOOooo smbil bekejee....(tp keje masa cuti jela....nyiahahahaha....)....


So what the fish...why should i care....no i dont...just listen until the sound goes by babyyyy.....


So dgn rase bangga nya aku nk persembahkan antara rekaan rmbut aku yg penah aku wat....ade lg bnyk rekaan tp xde amik pic nye...sedih sialllll.....


Nah rasakannnnnnnnnnnnnnnnnn.....




Nyiahahahha....baguih dak baguih dak....????....so itu lah insan bernama Mohd Adil Bin Haji Zulkafli....suka melakukan perkara yg org kadang kala x suka....So what...!!!


Ni pulak antara haircut terbaru aku...pegi kuliah siap sikat tepi bapak mang skema sialll....tp luar kuliah hanya kau yg mampu....nyiahahahaha


tp lebih terbaru saya da rebond rmbut saya & menjadi seperti Noh Hujan....nyiahahahaha...(tp xde pic yg latest..)




Maka..oleh itu....jd lah diri anda sndri...jgn lah jd diri yg perlu ikot apa org nk kata kelak kita juga akan tak merasa....nyiahahahhaa....


Wa punya rmbut tak kaco lu...so jgn nk wat kecoh....rase x suka jgn tngok...


Till then...koniciwa bebeh...

No comments:

Post a Comment