Thursday 28 April 2011

BeCoz His Name Is Mohd Hafiz Bin Zahidi

Wuhuuuuuuuuuuuuuuuu.....syiOokkkk dpt update blog ni slalu....mang masa aku dihabiskan mencurahkan idea kat blog ni jela....mampuih aku dah nk exam ni...but its ok...untuk pengikot2 aku yg dah mencecah hampir 2800 orang ni...nyiahahahahhahahaha


So aku malas la nk habaq pakadiaaaa isi kandungan kali ni & tanpa melengahkan masa lagi ni dia orangnya (letak pic bnyak skit kasi promot skit mmber baek kan).... 
Nah Rasakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....









HoHoHoHo...hensem dak hensem dak...???...sape yg kawan dgn aku sume hensem2 & macho dow.....nyiahahahahaha....
Dia ini dilahirkan pada  27 April 1987...So kira la sndri umo nye bape ek...ek ek ek...


Dia ni kwn skola menengah aku kat SYS dulu...he's one of my best frens everrrr....Kami sume panggil dia Apek...& aku pon leh agak korg msti tau nape kan....tngok muka dia la kan macam cina 2...sbb 2 kami panggil dia Apek....nyiahahahahaha....& dia seorg jejaka yg hots berdasarkan rupa paras nye yg ala2 pelakon jepOon tu.....


Apek ni boleh dikatakan sorg mamat yg humble & down to earth....Sgt berbudi pekerti la kiranye....Dia ni suka tolong kawan2 & slalu gak tlong aku tak kira jua apa caranya selagi dia boleh tolong....
Apek jugak sorg kawan yg leh memberikan idea2 dan nasihat dgn baek yg membimbing kami yg senget2 ni ke arah yg baek....


Apa yg aku bangga dgn apek ialah dia sorg kawan yg tak penah lupakan kawan...Slalu je ingat kawan2 dia ni walau jauhhhhhhh nunnnnnnn di sini.....


Kalian tngok kan gmbar Apek kat atas & mostly sume nya mang bukan kat Malaya...Takkan Malaya ade salji kot melainkan kat I-City sana tu...nyiahahahahaa...
So kalo nk ikotkan aku pon patot mengikut jejak langkah apek ke obersea sana tuuuuuuuuuuuu bersama2 dia stady sambil bermain2 salji membuat orang salji & makan salji tu jadi ABC....Nyiahahahhahaa
Namun aku me reject kan tawaran atas sebab2 kalian tak perlu tahu....bukan masalah kewangan sbb aku kena sponsor kot....bukan masalah family gak sbb family aku sgt2 bahagia kot....sebab musabab korg xyah tau ok....nyiahahahahaha
But aku tak pernah menyesal (tp ade ketika menyesal gak...Nyiahahahaha).....
Kalo tak aku dapat merasa bermaen salji seperti kamu pek & melihat EPL secara LIVE.....nyiahahahahahaa


Apek ni dulu study kat KL....German Institute ape ntah...amik diploma engineering....then dia smbung stady degree kat obersea ( kalo nk tau kat mana tnye la dia sndri...nyiahahahaha)...& berjaya graduate dgn jayanya...Tahniah Apek....
Dan kini Apek telah bekerja sbgai Engineer kat Penang...jadi bos beso kot yela org lepasan obersea la katakan.....& dia telah berjaya membeli kereta idaman nye iaitu Satria Neo....Full spec woooooo....Aku da pon rase naekkkk...Makaseh pek kasi tompang....nyiahahahahahhaa


Hampir tiap2 tahun pon kami mmber2 sume slalu pi rmh apek tuk beraya....& ape yg syiOokkk nye berasa rumah Apek ni,  KAMI DAPAT DUIT RAYA ...... Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......
Mak nye pon pandai memasak...& tiap2 tahun mesti wat air Cocktail yg lain2 jenis....Makaseh mkcik sume nye sedap2.....nyiahahahahaha


Ok la....doa aku tuk kamu Apek moga kamu pnjg umo & murah rezki...sntiasa bahagia dgn keluarga, kawan & insan tersayang ya....Sntiasa diberkati Allah di dunia & akhirat.....Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn moga bertemu jodoh dengan secepat mgkin okeh...
Terima kaseh kerna wujud dalam hidup aku Pek & menjadi one of my best fren....




Till then
Chiaauuuu....

No comments:

Post a Comment