Wednesday 27 April 2011

BeCoz His Name Is Mohd Safwan Bin Sukri

Apa kapaaaaaaaaaa....???...ada baek kah...stelah beberapa lama tak update....kali ni ade modal skit nk tulis kat blog ini....


Dan isi kandungan kali ni saya rase kalian pon da tau kan pasai apa....opkosss la pasal org yg bernama Mohd Safwan Bin Sukri ituuuuuuuu.....


Dan mari melihat rupa gaya orangnya.....Nah Rasakaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn......






Wuhuuuuuuuuuuuuu...beliau ini dilahirkan pada 25 April 1991...so korg kira  la sndri umo dia skang da bape ek...Nama pendek dia safwan...huhuhuhu..skema je pngil safwan....


Dia ni bermacam2 nama pena dia ade....ade org panggil dia Gab...nk tau nape...coz dia dulu cite2 nk jd Gabenor so pendekkan jadi la Gab....nyiahahahhaha
Ade org plak panggil dia Amir sbb muka dia sebijik macam Amir Raja Lawak ( yg tak lawak tu....haram betoiii)....mula2 aku bukan tau pon sape Amir 2....then bila tngok Maharaja Lawak, seriusss shit muka dia mang sama dow....Seriussss sama....nyiahahahahaha
Aku plak panggil dia uztad & nk tau nape...sbb masa aku kenal mula2 dia slalu pi surau...nmpak bapak alim giler...tp mang alim pon....2 yg aku panggil uztad....nyiahahahahhaha


Dia ni aku kenal kat sini la UUM yg terchenta....Aku handle mereka2 ni masa mereka orentasi...sem lepas...so dia skang da sem 2 la....Mula2 aku xde la rapat pon dgn dia...ntah macam mana tiba2 leh rapat plak...aku pon da x ingat camne....nyiahahahahahaha
Uztad ni la yg slalu nye teman aku g mkn mlam....tp smenjak dia sudah ade kekasih bertakhta di hati....jarang tp its ok...masih slalu gak pi mkn sama....nyiahahahahhahaa....


Dia ni da aku anggap macam adik2 aku kat sini...yela...da dia pon lg muda kot dr adik aku yg bawah aku....nyiahahahhahah....
Dia ni baek..suka tlong kawan2...tak kira la tlong dari aspek akademik mahupon sosial.....Dia gak slalu sembang2 dgn aku benda2 privacy & benda2 org lain x perlu nk tahu....(opkossss la rahsia....nyiahahahaha)
Uztad gak sorg yg pemalu namun apabila di approach kan dia ekceli ok je....Sorg yg klakar kerna muka dia klakar & cara gelak dia klakar...dia plak suka je senyum padahal org lain da ketawa berdekah dekah dah....(patot la x mau gelak sbb gelak dia klakar....nyiahahahahaha)


Uztad ni dulu budak matrixx wooooo...kat Nogori 9 sana tu haaaa....& skang dia amik degree in Banking....dia terer sioOtt bab mengira...power sialllll.....serius shitt mang power bab ngira2 ni....patot amik kos akaun je la....huhuhuhuh....


Apa yg aku bangga ialah aku telah membuat satu parteyyyyy tuk smbut bsday dia kerna aku sembang dgn dia yg x pernah ade org smbut bsday seumor hidoppp nye...So sgt terharu disitu okeyyyy.....So aku plan la dgn adik2 aku...(wahhh ramai nyeee...) yg lain tuk wat surprise tp xde la surprise sgt pon.....Tp yg bab prank 2 seriusss shit mang terkezuttttt dia tuhhh....Asyik tnye aku ade ke baling teloqqq....nyiahahahahahha


Anyway thanx kpd ahli jemaah kabinet yg telah bekerja sama dlm menjaya parteyyyy itu semalam....Mereka ialah DayangNajihahSyafiEsanBellSolYanaZikryAmoyDidiNanaTqa & Maziah....
Mereka sume sgt2 sporting...smpai kiterg mostly abes kena mandi dgn tepong....Aku organizer pon kena gakkkk....haram betoiiii....nyiahahahahahaha...
Tp kami sgt2 enjoy td & there's no heart feeling......


So aku doakan kpd uztad agar dimurahkan rezki & dipnjang umo...Sntiasa bahagia bersama family & org2 tersayang.....& sukses dalam degree anda ok....Jadilah insan yg berguna kelak....Jngan lah lupakan saya walaupon saya kelak tiada lagi di sini...InsyaAllah....


Wow sgt pnjang kan kan kan....

Till Then
Arigato Gozaimassss....

1 comment:

  1. huhuhu.... nice story.... i like it... epy bday ustaz.... semoga dmurahkan rezeki & dcucuri rahmat :)

    ReplyDelete