Monday 18 April 2011

BeCoz His Name Is Mohd Nazirul Bin Satim

Wuhuuuuuuuuuuuuuu.....ini kali kedua aku post tok hari ni....Bapak excited giler dow coz aku rase ni la kali pertama aku post dua kali dalam sehari....Ni pon sbb aku baru teringat...


Melihat tajuk saya rase kalian sudah pon tahu...kan kan kan...baek jgn tipuuuuuuuuuu.....nyiahahaha
Dan anugerah ini diberikan kepada insan bernama Nazirul Bin Satim....


Nah merasakan pictOo beliaau........ Amekkkkkkkkkkkkkkkkk niiiiiiiiiiiii






Buffday dia adalah pada 17 April 1987...So umo nye korg kira la sndri okeyyyy....


Ok la..kami ekcuali adalah poly-mates...Kami sume panggil dia Sinchan....& aku pon xtau nape panggil dia Sinchan...Nk kata muka cam sinchan xde plak..apetah lagi suara & gaya...Namun  perangai buruk  seperti Sinchan tu dia ade...nyiahahahahaha....(sorry sinchan...hehehe....)
Kami satu kelas International Business sem 1 smpai 6 dengan jayanya....nyiahahahaha


Aku dengan dia ni xde la begitu rapat tp we're still good frens...He's ekcuali a kind of nice person.... Suka tlong mmber2 gak cuma dia ni agak kedekuuuuuutttttt skit tp bese la smpan tuk masa depan...Yedak chan...heheheh....Suka gak bg nasihat merapu tp kadang2 nasihat nye leh pakai dow kadang2....(Kadang2 jela)...nyiahahahaha


Dia ni antara geng2 aku masa pegi gig zaman poli dulu...Geng main futsal gak...Geng lepak kat mappley Subhani, Ali & seksyen 2 (wuhuuuuuu serius shit really2 miss all this place)


Dia ni dulu Slalu pulak tu kutuk2 aku....tau la masa dulu aku GemoOkkk cam belon....Tp gemoOkk2 aku ni la yg hang suka peloOkkk...kan kan kan....nyiahahahahaha


But now dia ni da keje dengan goberment beb....Ape lg mak mertua sekalian...Calonkan lah anak2 gadis anda kepada sinchan ni...keje gobermen tuuuuuuuu....Skang da ade kete MyVi...Cayalahhhhh.....& dia juga pakai bery hitam (belekberi)...nyiahahahhahaha


Masa poli kami  mmber laki pmpuan slalu wat tour gak la...& rmh sinchan slalu x terkecuali di singgah sana oleh kami....Tiap kali kami dtg ade je mak dia masak...& masakan mak dia seriussss shit sume sedap2.....Baik makan sarapan, makan tengah ari & mkn ptg & jua malam...nyiahahahhaa 
makaseh Sinchan sudi menjemput kami singgah sana di rumah anda.... hehehhee
(Oh now im wondering how he got his name....He lives in Sekinchan so maybe that suite's him rite....& He is berketurunan Javanese....Wes Mangannnn.....Wes Wes Wes....)




Ok la itu saja lah nukilan aku tuk insan yg sorg ni....Hopefully dia dipnjang kan umo & murah rezki...& cepat2 kawen dow...Ko 2 da keje gobermen so xde masalah la...Sume mak mertua knfem stuju....Nyiahahahhaha....




Till Then Again
Terima Kaseh

No comments:

Post a Comment